MURANTE, ANNA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.933
NA - Nord America 5.125
AS - Asia 946
AF - Africa 83
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
SA - Sud America 5
OC - Oceania 2
Totale 12.102
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.773
IT - Italia 2.884
GB - Regno Unito 1.077
UA - Ucraina 558
DE - Germania 453
CA - Canada 348
CN - Cina 327
DK - Danimarca 324
SG - Singapore 305
VN - Vietnam 189
FR - Francia 130
SE - Svezia 98
IN - India 90
FI - Finlandia 87
CI - Costa d'Avorio 73
IE - Irlanda 73
PL - Polonia 48
PT - Portogallo 48
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 37
NL - Olanda 20
BE - Belgio 19
CH - Svizzera 15
ES - Italia 15
AT - Austria 13
JP - Giappone 9
EU - Europa 8
TW - Taiwan 7
IS - Islanda 6
NO - Norvegia 6
HU - Ungheria 5
CM - Camerun 4
HR - Croazia 4
IR - Iran 4
TR - Turchia 4
BR - Brasile 3
GR - Grecia 3
MA - Marocco 3
MX - Messico 3
PK - Pakistan 3
RU - Federazione Russa 3
AU - Australia 2
ID - Indonesia 2
IL - Israele 2
RO - Romania 2
SI - Slovenia 2
ZA - Sudafrica 2
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
HK - Hong Kong 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LV - Lettonia 1
NI - Nicaragua 1
SM - San Marino 1
TJ - Tagikistan 1
TN - Tunisia 1
Totale 12.102
Città #
Southend 839
Pisa 796
Chandler 531
Ann Arbor 348
San Mateo 298
Ottawa 283
Houston 269
Dearborn 264
Woodbridge 258
Jacksonville 254
Falls Church 246
Singapore 225
Fairfield 213
Rome 199
Ashburn 190
Wilmington 150
Cambridge 148
Beijing 146
Seattle 129
Milan 123
Boardman 119
Dong Ket 96
Portsmouth 86
Norwalk 85
Florence 84
Stevenage 80
Lawrence 78
Kolkata 73
Guangzhou 60
Fremont 58
Dublin 56
Montréal 51
Redwood City 45
Warsaw 38
Auburn 37
Bratislava 37
Tulsa 36
Los Angeles 33
Old Bridge 33
Parma 31
Helsinki 30
Bologna 29
Naples 29
Turin 29
Brooklyn 28
Napoli 25
Cerro Maggiore 23
Massa 23
Bari 21
Nanjing 20
Santa Clara 20
Trento 20
Munich 19
Padova 19
Brindisi 17
Signa 14
Fuzhou 13
Catania 12
Coventry 12
Genoa 12
Alia 11
Lisbon 11
London 11
Washington 11
Buti 10
Las Vegas 10
Lucca 10
Paris 10
San Diego 10
Torino 10
Venice 10
Vienna 10
Foggia 9
Hanover 9
Nürnberg 9
Palermo 9
Santa Maria a Monte 9
Trieste 9
Rivoli 8
San Giuliano Terme 8
Zhengzhou 8
Augusta 7
Como 7
Groningen 7
Rimini 7
Rio Saliceto 7
Brescia 6
Buffalo 6
Cardiff 6
Chiswick 6
Lake Forest 6
Perugia 6
Potenza 6
Prato 6
Terni 6
Viareggio 6
Alzano Lombardo 5
Bergamo 5
Gallarate 5
Genova 5
Totale 7.857
Nome #
La valutazione degli esiti nella prospettiva dei pazienti 539
Catching and monitoring clinical innovation through performance indicators. The case of the breast-conserving surgery indicator. 309
LA VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE DEI SERVIZI SANITARI ATTRAVERSO GLI OCCHI DEGLI UTENTI. FOCUS SULLA PROTEZIONE DEI DATI 289
Performance of care for end-of-life cancer patients in Tuscany: The interplay between place of care, aggressive treatments, opioids, and place of death. A retrospective cohort study 273
Il servizio di Pronto Soccorso: l’esperienza dei pazienti lucani 272
INDAGINE PROMS PATIENT-REPORTED OUTCOME MEASURES. RILEVAZIONE SISTEMATICA DELL’ESPERIENZA E DEGLI ESITI RIPORTATI DAI PAZIENTI NELLA SANITA’ TOSCANA. 253
Patient satisfaction, patients leaving hospital against medical advice and mortality in Italian university hospitals: a cross-sectional analysis. 239
Rethinking Healthcare Performance Evaluation Systems towards the People- Centredness Approach: Their Pathways, their Experience, their Evaluation. 235
Does feedback influence patient - professional communication? Empirical evidence from Italy. 234
How do hospitalization experience and institutional characteristics influence inpatient satisfaction? A multilevel approach. 218
Valutare i percorsi in sanità. I percorsi della salute mentale e il percorso oncologico. Un progetto della Commissione parlamentare d’inchiesta del Senato sull’efficienza e l’efficacia del SSN 217
Behavioural and social sciences to enhance the efficacy of health promotion interventions: redesigning the role of professionals and people 216
Patient-perceived responsiveness of primary care systems across Europe and the relationship with the health expenditure and remuneration systems of primary care doctors 207
Il quaderno del percorso materno infantile 204
Is the co-location of GPs in primary care centres associated with a higher patient satisfaction? Evidence from a population survey in Italy 203
Segmentazione e marketing per la sanità pubblica 196
Performance assessment in the maternity pathway in Tuscany Region 193
PROMs in post-mastectomy care: Patient self-reports (BREAST-Q™) as a powerful instrument to personalize medical services 186
GOVERNO E QUALITA' DELL'OFFERTA 182
Informed and involved patients in care decision making: a goal for management and clinicians 174
Innovative communication processes and patient’s role: some evidence from the Tuscany Healthcare System 171
L’esperienza e la soddisfazione dei pazienti oncologici per i servizi ricevuti in Toscana 170
Segmentazione dei pazienti negli ospedali sulla base dell'esperienza 170
La valutazione esterna 165
The Diabetes Self-management educational programs and their integration in the usual care: a systematic literature review 165
Effectiveness of the Baby Friendly Community Initiative in Italy: a non-randomised controlled study 160
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Assistenza sanitaria integrativa: scenari futuri e possibili sinergie con il sistema sanitario nazionale 158
Assessing the potential for improvement of primary care in 34 countries: a cross-sectional survey 157
Which factors determine patient satisfaction with Emergency Care? Some evidence from an explorative study across Tuscan Health Authority 154
The relationship between patient involvement and hospital accreditation standards 154
A multidimensional system to evaluate performance in maternity process: the Tuscany experience 152
The extent to which contextual effects explain the patient satisfaction with GP assistance in four italian Regions. 150
Involving Women in the definition of maternity pathway 149
Measures of quality, costs and equity in primary health care instruments developed to analyse and compare primary care in 35 countries 148
The Performance Evaluation 148
Which are the Determinants of Chronic Patient Satisfaction with GPs’ Management Care? Some Evidence from an Explorative Study Across Tuscan Health Authorities 145
Alfabeto per l'autogestione. Diabete 144
Are people’s health care needs better met when primary care is strong? A synthesis of the results of the QUALICOPC study in 34 countries 144
A MARKETING APPROACH FOR CREATING PATIENT ORIENTED PATHWAYS IN HOSPITAL SERVICES 143
Reported experience of patients with single or multiple chronic diseases. Empirical evidence from Italy 141
Report of the maternity pathway 138
La valutazione della capacità di perseguimento delle strategie regionali 137
STRUMENTI E METODI PER MISURARE LA PATIENT SATISFACTION NEI SISTEMI MULTIDIMENSIONALI DI VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE IN SANITÀ. 136
The patient needs and the answer general practitioner: the Italian citizens experience. 135
Establishing baby-friendly communities throughout Italy: Methods and baseline data. In "Abstracts from the 16th International Society for Research in Human Milk and Lactation Conference" 135
Il sistema di valutazione della performance del network delle regioni 134
La percezione dei pazienti sul progetto del medico di riferimento del caso nelle strutture di ricovero: l’esperienza dell’Azienda USL di Ravenna 130
Gli indicatori e le evidenze del percorso oncologico 130
La valutazione 126
Gli indicatori e le evidenze del percorso salute mentale 125
Impact of continuity on quality of primary care - from the perspective of citizens' preferences and multimorbidity: Position Paper of the European Forum for Primary Care 124
QUALICOPC. Uno studio multicentrico per valutare la qualità, i costi, e l’equità nelle cure primarie 123
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Legge e contratto collettivo nella dinamica dei fondi sanitari integrativi e della bilateralità di riferimento 123
Il Percorso Nascita in Toscana: l'esperienza delle donne 120
Indicazioni metodologiche e gestionali per lo sviluppo di un approccio di «percorso assistenziale» nei sistemi di valutazione della performance 120
THE PREGNANCY 120
Il See&Treat nell'esperienza dei pazienti 119
Vedere nel paziente una persona. Una nuova prospettiva per i servizi sanitari 118
Il sistema di valutazione della performance dei sistemi sanitari regionali: Basilicata, Liguria, Marche, P.A. Bolzano, P.A. Trento, Toscana, Valle d’Aosta, Umbria, Report 2010 117
L’esperienza dei cittadini del servizio di medicina generale: come la comunicazione influenza la relazione medico – paziente. Quattro regioni a confronto. 116
La gravidanza 115
"THE MATERNITY PATHWAY THROUGH THE EYES OF WOMEN" in REPORT OF THE MATERNITY PATHWAY 114
A Controlled Study on Baby-Friendly Communities in Italy: Methods and Baseline Data 113
Re-building the trust relationship between people and the public health system. An Italian exploratory study. 113
La valutazione delle cure primarie 102
PATIENTS, GENERAL PRACTITIONERS AND HOSPITAL SPECIALISTS’ PERSPECTIVES ON COLLABORATION BETWEEN PRIMARY AND SECONDARY CARE. 97
Il percorso nascita attraverso gli occhi delle donne 95
Il percorso oncologico 94
La valutazione esterna 93
Il medico di riferimento e l'esperienza del paziente: alcune evidenze dalle indagini svolte in Toscana 92
RESPONSIVENESS E COMUNICAZIONE 92
La valutazione esterna 89
La scelta dei due percorsi oncologici: perchè colon retto e mammella 88
La Sanità di Iniziativa attraverso gli occhi dei pazienti 86
The contribution of benchmarking to quality improvement in healthcare. A systematic literature review 83
La valutazione esterna 80
A systematic review on the use of perceived value to assess inter-organizational performance 80
EMERGENZA-URGENZA 71
L’assistenza oncologica: una priorità per i sistemi sanitari 59
Systematic and continuous collection of patient-reported outcomes and experience in women with cancer undergoing mastectomy and immediate breast reconstruction: a study protocol for the Tuscany Region (Italy) 36
Transitions to food democracy through multilevel governance 25
Managing COVID-19 within and across health systems: Why we need performance intelligence to coordinate a global response 23
Assessing inter-organizational performance through customer value: a literature review 5
Totale 12.298
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.433 0 0 0 0 299 206 233 59 190 204 75 167
2020/20212.186 142 340 146 111 239 256 111 82 203 123 211 222
2021/20221.642 142 281 37 66 64 46 170 371 77 205 59 124
2022/20231.405 111 146 63 258 139 215 37 126 153 35 59 63
2023/20241.014 78 42 167 88 81 103 105 89 32 34 68 127
2024/2025602 57 52 208 104 181 0 0 0 0 0 0 0
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